niedziela, 10 września 2017

Urodzinki na blogu KTM

Blog, na którym mam przyjemność tworzyć, gdzie poznałam także na żywo wspaniałe dziewczyny obchodzi dzisiaj swoje 5 urodziny. Z tej okazji mamy dla Was niespodziankę BLOGHOP! Będziemy skakać sobie od bloga do bloga i odgadywać poszczególne literki hasła. 
Moja praca na wyzwanie to ciasto z malinkami wg przepisu mojej babci. Przypomina mi dzieciństwo i .... lato, bo to ciacho z malinami. 


Moja literka to N, a po kolejną literką zapraszam na bloga Asi 
Oto banerek do wyzwania:
Pozdrawiam i zapraszam do wspólnej zabawy,
Monika.


14 komentarzy:

  1. Babcine ciasta to klasyka :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm, ciacho pysznie wygląda a do tego widzę chyba koktajl malinowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglada pysznie i na pewno tak smakuje ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciasto wyglada zachęcająco :-) moja Babcia też fantastycznie gotowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pyszne ciacho! Uwielbiam malinki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. och moja babcia piekła takie z rabarbarem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. This is a really good idea that you have going on. manufacturing
    ดูหนังเกาหลี

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciasto wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przed chwilą zjadłam ciasto... ale jak zobaczyłam Twoje... to znowu mam ochotę :D wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja babcia tez piekła takie ciasta z malinkami, pyszniutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj zjadła bym :) wygląda smakowicie

    OdpowiedzUsuń