sobota, 22 kwietnia 2017

Wymianka świąteczna

W zeszłym tygodniu Wielka Sobota, dziś już tydzień poświętach. 
Ja ze swojej strony spieszę pochwalić się jakie cuda dostałam z wymianki świątecznej, którą organizowałyśmy na blogu Klubu Twórczych Mam. 
Moją paczuszkę miala otrzymać Joanna, która niestety nie prowadzi bloga, ale jej piękne prace możecie zobaczyć na fb TU. Przygotowałam dla niej myślę, że fajną paczkę, w której znalazło się coś wielkanocnego (zajączek), coś wiosennego (tulipanki i ptaszek w żółte grochy), coś nieświątecznego (fartuszek kuchenny), kartkę z życzeniami wielkanocnymi i trochę słodyczy. 


Paczkę dla mnie przygotowała Anulek. Dostałam fajne uszyte rzeczy. Zobaczcie sami. 


Serdecznie dziękuję za prezenty, a Darii koleżanki z bloga KTM za organizację wymianki. 

A wy, brałyście też udział????

Pozdrawiam serdecznie, 
Monika. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz