środa, 12 kwietnia 2017

Inspiracje Świerszczykowe

Kolejny numer Świerszczyka zaprasza na Wielkanoc. U mnie przygotowania już trwają. Razem z Lilką zrobilyśmy jajeczne drzewko świąteczne.



Przy okazji poćwiczyłyśmy matematykę. Liczyłyśmy jajka i zajączki.


Majka dostała za zadanie stworzyć pracę na temat : "Co można znaleźć w wiosennej trawie? Może schował tam coś zając?".



Święta wielkanocne kojarzą nam się z rzeżuchą, dlatego w zeszłą niedzielę ją zasialiśmy. Dzisiaj mamy już na parapecie niezłą rzeżuchową łączkę.




A ja stworzyłam wiosenny wianek na drzwi wejściowe.



Oto nasze drzewko w pełnej krasie.


4 komentarze:

  1. Przepiękne prace i ile pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dzisiaj sobie pomyślałam, że nie potrzebna ta gonitwa by zdążyć, więc trochę spasowałam, być może nie uda mi się przygotować dom na święta, tak jak bym sobie zażyczyła... i patrzę na Was, przypomniała mi się poranna myśl... ważne, że z dziećmi, razem, ta radość w oczach córek, te dzieła dokonane... to jest To! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne Wielkanocne drzewko , ale najładniejszy wianek :):)

    OdpowiedzUsuń