środa, 18 stycznia 2017

Szczęścia na Nowej Drodze Życia i trochę prywaty

Długo mnie nie było. Mam nadzieję, że teraz kiedy mamy ferie uda mi się trochę nadrobić bloga i przygotować więcej postów. Powodem mojego zaniedbania jest praca. Tak, moi drodzy! Udało mi się! Na razie dostałam umowę na zastępstwo, ale jestem dobrej myśli. Od 19 września zostałam wychowawczynią klasy II B. Moje dzieciaki to 20 sztuk grzecznych i ułożonych dzieci. Powoli się poznajemy.
Ale nie o tym miałam dziś pisać. Niedawno moja kuzynka brała ślub cywilny. Przygotowałam dla mojej babci i dla nas kartkę z życzeniami. Nie widzę sensu w pokazywaniu każdej z osobna, dlatego wrzucę je razem.


Z okazji Ślubu jeszcze raz życzymy całą rodziną wszystkiego dobrego.

Jak u Was? Macie już ferie?
Pozdrawiam,
Monika.

3 komentarze:

  1. Śliczne te Twoje karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja Ci zazdroszczę, od czerwca chodzę od szkoły do szkoły i szukam pracy jako nauczyciel. Ciężko jest :(

    OdpowiedzUsuń