środa, 7 grudnia 2016

Pan baran albo Pani owieczka

Zawzięłam się w sobie i postanowiłam zrobić kolejną zabawkę na szydełku. Pierwsza wyszła nieco komicznie, ale mamy ją do dzisiaj, a mlodsza córka lubi się nią bawić.


Tym razem skoro wszyscy na fb robią owieczki zrobiłam taką i ja! Jestem z niej bardzo zadowolona. To dopiero druga moja z większych zabawek na szydełku (pomijając parę ośmiorniczek), ale widać, że prawdą jest powiedzenie, że trening czyni mistrza. Trzecia będzie jeszcze lepsza. Aż boję się pomyśleć jak będą wyglądały następne. Na razie muszę znaleźć coś co mnie zachwyci na tyle, żeby zacząć to dziergać. Może w końcu jakaś lalka?? A może bohater z jakieś bajki dla dzieci?


Jak Wam się podoba?
Jak u Was przygotowania przedświąteczne?
Działacie już cos?
U nas zaczęło się pieczenie ciasteczek.




















Trochę ciężko mi to w tym roku z dwójką dzikusów idzie. Na pierwszy rzut upiekłyśmy ciastek na trzy blachy do piekarnika, a sprzątałam za tymi moimi diabelkami 1,5 godziny. Cała kuchnia z mąki... Starsza jeszcze jako taka pracowała, za to Lilka zostanie mistrzem w robieniu placków z ciasta. ;-)

7 komentarzy:

  1. Gratuluję cierpliwości, ja nie lubię nikogo w kuchni, a dzieci szczególnie. Zawsze boje się wypadków.
    A piec zacznę może w piątek
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. owieczka wyszła bosko! A do pierników też się przymierzam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super prace :) A widzę, że przygotowania świąteczne już w pełni :) Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ to musiała być radość dla dzieciaków :D ja też już zrobiłam część ciasteczek - dokładnie pierniczków :) jutro mam zamiar zrobić co najmniej jedną partię. I nie mogę się doczekać dekorowania :)

    A owieczka - przesłodka :) super, że próbujesz nowych rzeczy, świetnie Ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciasteczowe szaleństwo w pełni:) owieczka bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  6. Owieczka slodka, azdjecia z pieczenia ciasteczek bardzo klimatyczne ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombowe zdjęcia, wspaniale uchwyciłaś magię świąt na nich, owieczka mi się bardzo podoba, może by tak następnym razem zrobić świnkę Peppe:)

    OdpowiedzUsuń