wtorek, 11 października 2016

Torebka na szydełku

Maja zażyczyła sobie torebkę na swoje figurki kotków i piesków. Razem wybrałyśmy włóczki i przystąpiłam do pracy. Do środka wszyłam kotkową poszewkę. 


A tak prezentuje się torebka w całości.



Klubie twórczych Mam kolejne wyzwanie kolorystyczne. Ta torebka to moja inspiracja.

Jeżeli macie ochotę wziąć udział serdecznie zapraszam.

P.S. W związku z tym, że podjęłam się ostatnio nowych zadań i z czasem wolnym u mnie ostatnio krucho wszelkie wysyłki prezentów z Podaj Dalej będę realizowała dopiero po Nowym Roku. Choć na wysyłkę mam rok, wolę o tym poinformować. Nie chcę też zawieżć dziewczyn, które się na zabawę zapisały, bo umówiłyśmy się na konkretne rzeczy.

Pozdrawiam serdecznie,
Monika.

10 komentarzy:

  1. urocza torebka! Świetnie ziściłaś życzenie Mai :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, taki cukierkowy różowy prezentuje się przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torebka :-) Piękne kolory i bajeczna poszewka :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właścicielka zapewne zadowolona z torebki 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Super torebeczka, moja Zuzka ma z tego samego materiału kociego :) worek na zabawki do wanny.

    OdpowiedzUsuń