wtorek, 4 października 2016

Dzisiaj będzie kilka spraw

Wrzesien minął mi jak z bicza trzasnął. Kilka większych projektów, których nawet nie miałam kiedy pokazać (mam nadzieję, że w paxdzierniku się uda), porządki (wypadało pochować "letniaki" i zastąpić je sweterkami bardziej zimowymi), korzystanie z ostatnich dni pięknej pogody (bo od wczoraj leje jak z cebra) itd.
Po pierwsze:
Mam kilka gazetek szydełkowych sprzedania za 3,50 zł sztuka.





Po drugie wypada mi pokazać poszewki na poduszki, które uszyłam już jakiś czas temu, a w poczekalni na szycie czeka już nowy materiał.


Po trzecie dziewczynki mają śliczne, nowe spódniczki. Maja nie występuje w niej na zdjęciu, ale ma taką samą jak Lilka. Niestety nie udało mi się jeszcze zrobić im wspólnego zdjęcia w tych spódniczkach.



Po czwarte tworzy się chusta w sam raz na jesienną pluchę.


 Po piąte życzę wszystkim miłego wieczoru, 
Monika. 

5 komentarzy:

  1. Ciekawe te gazetki szczególnie ze wzorami torebek :)
    A chusta zapowiada się piękna , tym bardziej , że dobrałaś bardzo fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnicka cudowna, moja mama też Nince uszyła sukienkę z takiego ciekawego materiału, jesli chodzi o gazetki to niestety nie.moja dziedzina, ale.mam nadzieje ze znajda nabywce ☺ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe projekty, czekamy na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to dużo się u Ciebie dzieje :) W cale się nie dziwię, że wrzesień tak szybko Ci minął!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super projekty :) Ja jeszcze nie do konca przebralam szafe ;)

    OdpowiedzUsuń