sobota, 3 września 2016

Szydełkowa poduszka

Ostatnio było szydełko mojej koleżanki, a dziś chcę Wam pokazać jak ja się rozwijam w tym kierunku. 


Z kolorowych resztek zrobiłam taką poszewkę na poduszkę w kółka. 



Tylko przód poduszki jest zrobiony na szydełku. Tył to biała bawełna uszyta jak zwykły jasiek na zakładkę. A na przodzie przyszyłam wzór zrobiony na szydełku. To praca, z której jestem bardzo dumna. Mogłam tu wykorzystać zarówno zdolności z podstaw szycia na maszynie, jak i posługiwania się szydełkiem.
W związku z tym, że w tej pracy nitki plątały się, że ho ho, a przede wszystkim dlatego, że jest zrobiona na szydełku zgłaszam ją na wyzwanie do Szuflady.



A co Wy robicie w ten weekend?

Pozdrawiam,
Monika.

11 komentarzy:

  1. Śliczna podusia i cieszy tym bardziej że własnoręcznie zrobiona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pięknie:-). Witam w wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna poszewka na poduszkę :D Aż mam ochotę zrobić podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna poduszka , taka do przytulania w sam raz :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna! Właśnie dziergam podusię;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna poszewka, w takich ładnych kolorkach!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń