wtorek, 13 września 2016

Podaj dalej

Wzięłam już udział w kilku zabawach Podaj Dalej i ja z wszystkich jestem zadowolona. Jednak nie wszyscy tacy są. Jedni oczekują niewiadomo jakich bogatych prezentów. Niedawno na jednym z blogów spotkała mnie właśnie taka niemiła sytuacja, ponieważ jedne blogerki dosyć mocno skrytykowały mój prezent dla jednej Pani. Ja nie będę się tłumaczyć, ale uważam, że moja zakładka do książki, łapacz snów, a także gazetka Mollie Potrafi i coś słodkiego to nie był wcale prezent na tzw."odwal się" jak zostałam tam skrytykowana. 
A teraz przejdxmy do przyjemniejszych rzeczy. 


Niedawno otrzymałam prezent z Podaj dalej od Darii . Były tam przepiękne kolczyki, lampionik i ozdoby do włosów dla moich córeczek. Zresztą zobaczcie sami, co Daria dla mnie przygotowała.Dwie pary kolczyków- Dario te z ptakami uwielbiam! Do tego gumka do włosów i spinka dla moich księżniczek, lampionik na jesienne wieczory i czekolada, która jak szybko się pojawiła, tak szybko zniknęła.

Następnie otrzymałam prezent od Zaczarowany Papier.


Kochana podziwiam za to zwijanie bibułkowych kwiatków. Tak bardzo mi się podobają, że chyba będę je tylko podziwiać. Natomiast serweteczki już zdobią mój parapet, a na nich spokojnie leżą doniczki z wrzosami.

Ja natomiast jeszcze z poprzedniej zabawy wysłałam swój prezent do Sandry. Do niej poleciało kilka tulipanów. Jeden miały być dla niej, drugie dla babci.






Jeżeli jeszcze ktoś miałby ochotę wziąć udział w takiej zabawie i potem ogłosić ją u siebie to zapraszam w komentarzu pod postem. Czekam na 4 pierwsze osoby. Na wysyłkę prezentu mam rok, ale myślę, że zrobię go w ciągu miesiąca.

Pozdrawiam serdecznie,
Monika.

7 komentarzy:

  1. Cieszę się, że prezenty się podobają:) A różyczek używaj śmiało:) zawsze możemy się na wymiankę umówić;) Czekam na Twoje prace z tymi kwiatkami :) Od Darii dostałaś super prezenty:)Takie tulipanki to ja zawsze podziwiałam:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prezenty :)
    Monika każdy ma swoje zdanie i nic na to nie poradzimy, mogę Ci tylko powiedzieć , że łapacz snów cały czas zdobi moje okno więc mi się podoba, a to jest najważniejsze, prawda ?

    OdpowiedzUsuń
  3. :) To miło, że cieszą Ciebie prezenty a osoby się wywiązały ze zobowiązań:) Jeżeli jest jeszcze miejsce to chętnie wezmę udział w zabawie Podaj dalej:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja się chętnie zapisze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety i takie przykre sytuacje mają miejsce w naszym rękodzielniczym świecie... wszystkim się nie dogodzi :(
    ogólnie wzięłam już wcześniej udział w tego typu zabawie i wydaje mi się, że to nie mają być niewiadomo jak wypasione paczki...

    Ja się cieszę, że miałam okazję się załapać na tą zabawę właśnie u Ciebie, mam przepiękne tulipany - jeszcze raz dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj podobnie raz miałam z tym, że nie na forum a mailowo zostałam zmieszana z błotem od mojej wymiankowej pary... tacy ludzie tu niestety też są. Każdy ma prawo wypowiedzieć swoje zdanie, ale też coraz więcej celowego hejtu się pojawia. Nie przejmuj się - głowa do góry! :)
    Jeżeli dobrze liczę to jeszcze 4 osoby się nie zgłosiły? Z miłą chęcią dołączę do zabawy, bo cudne tworki robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj..chyba nadal nie ma czterech osób, więc może i ja???

    OdpowiedzUsuń