czwartek, 1 września 2016

Mała Mi i Włóczykij

Dla szalonej Pary Młodej, która uwielbia Muminki powstali bohaterowie tej bajki. Jako, że moje umiejętności w szydełkowaniu postaci są skromnie mówiąc dalekie od ideału, wykonała je dla mnie niezwykle zdolna osoba Wioleta, która prowadzi bloga Wioletkowy skrawek nieba..


Oto Włóczykij w całej okazałości.


Tutaj Mała Mi.

A tu jeszcze raz razem. 

Parze Młodej bardzo się podobali. Justyna i Wojtek powiedzieli, że z pewnością zabiorą tę parkę w plener ślubny, dlatego jak tylko to nastąpi i mój mąż pozwoli pokażę Wam zdjęcia.

Wioli jeszcze raz serdecznie i bardzo bardzo mocno dziękuję. A Was zapraszam do jej bloga <KLIK>

Pozdrawiam serdecznie,
Monika.

3 komentarze:

  1. Nie ma za co Monia :) cała przyjemność po mojej stronie:) czekam na kolejne wyzwnaie :)

    OdpowiedzUsuń