niedziela, 7 sierpnia 2016

Skrzynka na koperty ślubne

W piątek byłam na ślubie. Bylo to dla  niezwykłe doświadczenie. Pierwszy raz brałam udział tylko w ślubie cywilnym, a co najfajniejsze młodzi ślubowali sobie w przyrestauracyjnym ogrodzie, a nad nimi fruwały dwa bociany. To była restauracja Lawendowy Ogród w Świerklańcu. 
W związku z tym, że motywem przewodnim wesela była lawenda moja szwagierka poprosiła mnie o pudelko na koperty ślubne  wtym stylu. 


Przygotowałam dla nich proste białe pudełko z imionami Młodych, datą ślubu i decoupage lawendą na wieczku. Całość udekorowałam fioletową wstążką.


 Sesja zdjęciowa pudelka odbyła się w moim ogrodzie. Tak jakoś wyszło, że pudełko fajnie wkomponowało się w nasze tegoroczne dekoracje.

A jak Wam się podoba??
Szczerze mówiąc mimo, że to moje pierwsze takie pudełko jestem z niego bardzo zadowolona. Z przyjemnością podjełabym się wykonania kolejnych. Może zrobię takie z prawdziwego drewna, żeby były pamiątką na wieki???

Pozdrawiam serdecznie,
Monika.

9 komentarzy:

  1. Fajnie wyszło to pudełko! W klimat lawendy wpisałaś się doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dekoracje i pudełko są świetne. bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tak pięknego pudełka też byłabym zadowolona! :)
    Spisałaś się na medal i młodzi pewnie byli bardzo zadowoleni! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pudełko pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne pudełko. Dopasowałaś wszystko tak, że tworzy jakże romantyczną całość. Na pewno młodzi byli zadowoleni z takiego pudełeczka

    OdpowiedzUsuń