sobota, 27 sierpnia 2016

(Po) ślubnie

W zeszłym roku Justyna wychodziła za mąż. Wtedy też zorganizowała na swoim blogu wędrujący zeszyt z życzeniami, który  w różne miejsca Polski trafiał i blogerki mogły w nim składać Mlodej Parze życzenia. Niestety zeszyt zaginął. Justyna zorganizowała zabawę u siebie ponownie z tym, że w troszkę innej formie. Jeśli macie ochotę wziąć udział i sprawić jej miłą niespodziankę to o szczegółach możecie przeczytać TUTAJ.


Mam nadzieję, że moja kartka dla nich już doszła, dlatego dzisiaj zamieszczam ten wpis.
Wiem, że na weselu królowały zielenie, dlatego też zrobiłam prostą kartkę w tej kolorystyce.


Pozdrawiam serdecznie,
Monika,

4 komentarze:

  1. Piekna kartke przygotowalas :)) A pomysl na prawde Piekny :)) Az mi podsunal pewna mysl :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dotarła, dotarła! :) Dziękuję Ci kochana bardzo! :)
    A dziś będzie u mnie post w tym temacie ;)
    Ściskam! :)

    OdpowiedzUsuń