środa, 3 sierpnia 2016

Deser z chia

 Macie ochotę na zdrowy i pyszny deser z nasionami chia?

puszka mleka kokosowego 400 ml,
100 ml mleka
4 łyżki nasion chia,
cukier waniliowy
dowolne owoce

Do mleka kokosowego wlewamy mleko i mieszamy trzepaczką dodając chia i cukier waniliowy. Następnie przelewamy do pucharków na lody lub wysokich kieliszków i wstawiamy do lodówki,aż masa zrobi się "budyniowa" i zastygnie. Na wierch układamy dowolne owoce i delektujemy się zdrowym i pysznym deserem.


Podzielcie się Waszymi doświadczeniami z chia.

Pozdrawiam serdecznie,
Monika.

3 komentarze:

  1. Ja nawet dzisiaj sobie zrobiłam taki deser i już zjadłam :D ale tylko na mleku, no i zapomniałam posłodzić. Do środka dałam poziomki i borówki :)
    polecam też wersję z kakao ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, pycha, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń