poniedziałek, 18 lipca 2016

Ośmiorniczki dla wcześniaków

Chyba już każdy słyszał o akcji "Ośmiorniczki dla wcześniaków", a jeśli nie możecie przeczytać o niej TU

Grzechem byłoby nie spróbować pomóc maluszkom, a jeśli można tak małą przytulanką dać im ciepło i bezpieczeństwo i pomóc lepiej się rozwijać i walczyć to jestem jak najbardziej ZA!

Kupiłam więc odpowiednią włoczkę (100%bawełny) i kulkę silikonową i przystąpiłam do dzieła. 

Na próbę powstała jedna, która okazała się za duża, ale potem zmieniłam szydełko i z kolejnymi było ciut łatwiej. 











Tak wygląda moja wesoła gromadka ośmiorniczek.
Czy ktoś Was bierze udział w tej pięknej akcji?
Pozdrawiam serdecznie,
Monika.

11 komentarzy:

  1. Świetna akcja! Szkoda, że dziergać nie umiem, bo chętnie bym się przyłączyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super akcja, super ośmiorniczki! podziwiam! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe ośmiorniczki :-) Cudne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam o niej i przypadła mi do gustu, tak jak poprzednia "słonie na balkonie". Rozmawiałam też o niej z dziergającymi koleżankami i mają mieszane, a wręcz negatywne odczucia co do ośmiorniczek. Bo ciekawe czy są one wcześniej jakoś dezynfekowane czy coś... No nie wiem.
    Ale Twoje są cudne i z miłą chęcią pewnie każdy dzieciak by się nimi pobawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, to ciekawe, bo ja wśród licznych dziergających koleżanek ani razu nie spotkałam się z negatywnym nastawieniem :) Ośmiorniczki robi się wedle ściśle określonych reguł i odpowiednich materiałów i są one prane i dezynfekowane w szpitalach, więc nie ma obaw :) Ja też dziergam!

      Usuń
  5. Coraz więcej tych ośmiorniczek :) Bardzo ładna, a akcja też mi się bardzo sposobała, że odnogi ośmiorniczek to niby pępowina. Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne :) ja niestety nie, umiem haftować, mimo licznych prób z szydełkiem i drutami się nie zaprzyjaźniłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jest ta akcja i twoje ośmiorniczki cudne. Niestety szydełkować nie umiem, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze te ośmiorniczki, a akcja świetna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są Twoje ośmiorniczki :) Ja na razie skończyłam, bo moje stawy nie wytrzymują tych ściśniętych słupków :D Muszę odpocząć, bo się zbuntowały :)

    OdpowiedzUsuń