czwartek, 21 lipca 2016

Ośmiornica gigant

Pamiętacie o akcji "Ośmiorniczki dla wcześniaków"?
Ciągle można dołączyć się do akcji dziergając maleńkie ośmiorniczki według wytycznych, które znajdziecie w regulaminie grupy na facebooku. 
U mnie natomiast powstała ośmiorniczka inna niż wszystkie.
Ze zwykłej włóczki akrylowej zrobiłam ośmiorniczkę przytulankę dla mojej córeczki. Ośmiorniczka tak bardzo się obu dziewczynkom spodobała, że już dziergam kolejną, bo ciągle mam zwady w domu.
Co u Was?

Pozdrawiam,
Monika.

6 komentarzy:

  1. Jaka cudna :) Myślałam nad uszyciem ośmiorniczki, ale wtedy macki nie będą się tak fajnie kręcić...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna przytulanka :-) Słodkie zdjęcie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetna ośmiornica! wcale się nie dziwię, że się aż tak podoba!

    OdpowiedzUsuń