piątek, 29 lipca 2016

Macie ochotę na powtórkę z rozrywki?

Dawno, dawno temu moja przyjaciółka Agnieszka pokazała mi jak zrobić bukiet Kusudama. Potem tych bukietów zrobiłyśmy naprawdę sporo. Niektóre robiłyśmy razem. Minęły nam chęci na składanie i sklejanie, a przy takim bukiecie to naprawdę trzeba się napracować. 


Ostatnio postanowiłam zrobić jeden taki bukiet, żeby zobaczyć czy jeszcze pamiętam jak go poskładać. I.... Tego się nie zapomina, Zupełnie jak jazdy na rowerze. Ten bukiet zrobiłam dla mojej koleżanki ze studiów, u której byłam dwa tygodnie temu na ślubie. Młodzi zamiast kwiatów chcieli zdrapki z Lotto, a ja postanowiłam zrobić dla nich 2w1. I jak mi wyszlo?



Pozdrawiam serdecznie,
Monika

13 komentarzy:

  1. Super pomysł :) Kwiaty zwiędną a Twój bukiet pocieszy oko dłużej :)) A z czego się robi taki bukiet?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszło :) i kolory fajnie dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny bukiecik zrobilas :)) Baardzo mi sie podoba :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie Wakacyjnie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. niczym prawdziwe kwiaty - wyszło przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow super pomysł. Bukiet wygląda świetnie. Kiedyś składałam kwiatki tylko na kule, a bukiet wygląda o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń