czwartek, 14 lipca 2016

Letni zachód słońca

U mnie urlop dobiegł końca. Niestety. Ale na długo w mojej pamięci pozostaną zachody słońca. Nasza wakacyjna fotorelacja już wkrótce na blogu. Teraz z kolei zapraszam na moje wyzwanie do Klubu Twórczych Mam.



To moja pierwsza praca na drutach. I muszę Wam powiedzieć, że nie bylo tak zle. Choć chyba na razie pozostanę miłośniczką szydełka, początki z drutami uważam za udane. Dzięki mamo za instrukcje! 

Przedstawiam z dumą moją pracę na wyzwanie cykliczne. 


Nie wiem czemu, ale młodsza pociecha od razu ją sobie przywłaszczyła i powkładała do niej drewniane klocki.
Ja jednak myślałam, że może będzie na zakupy? Jak myślicie? Nada się?



Zajrzyjcie koniecznie na bloga KTM. Tam zasady naszych wyzwań. Dodatkowo zapraszam na zakupy w Motki Motki. Szczegóły na blogu z wyzwaniem cyklicznym.

Pozdrawiam serdecznie,
Monika.

3 komentarze:

  1. prawe oczka jeszcze, ale prawe lewe na początku dla mnie były męką.... czasami brakuje mi drutów, jednak narazie królują u mnie kartki i scrapbooking :)
    zachód słonca piękny :)
    TĘSKNIE!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zabawna ta torba, wcale się nie dziwię małej, że ją wzięła, jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń