piątek, 10 czerwca 2016

Złote gody

Pamiętacie o wyzwaniu w Klubie Twórczych Mam???


U mnie na tą okoliczność powstało kilka prac. W jednym z ostatnich postów pokazałam kartki urodzinowe dla sióstr.
Dziś chciałam Wam pokazać kartkę pudełko na okoliczność 50 rocznicy ślubu cioci i wujka. W środku znalazły się życzenia wydrukowane na wizytówkowym papierze i zdrapki lotto, bo "Młodzi" prosili o coś innego niż kwiaty, które zwiędną. Kartkę wykoanałam z papierów we wzory łowickie, ozdobiłam kilkoma różami i wycinanką motyla od sponsora nagrody letniego wyzwania.




Jeśli macie ochotę wziąć udział w wyzwaniu zapraszam po szczegóły na blog KTM.

Pozdrawiam serdecznie,
Monika.

4 komentarze:

  1. Świetna ta kartka-pudełko :)) Urzekają mnie te papiery ale jeszcze się nie odważyłam ich kupić bo nie wiem czy poradzę sobie z takimi wzorzystymi - Tobie pięknie wyszło i koronka i motylek super pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski papier! :3 uwielbiam wszystko co folk

    OdpowiedzUsuń