środa, 8 czerwca 2016

Podaj dalej

Kiedyś na blogach były w modzie wymianki tematyczne. W wielu wzięłam udział i trochę żałuję, że ta forma zabawy powoli zanika. Teraz blogerki organizują głównie zabawy z "Wędrującą książką" i "Podaj dalej".
Niedawno wzięłam w takiej udział. I  swój prezent posłałam dalej do Beaty. Obserwujcie jej bloga, ponieważ niedługo powinna ogłosić zabawę u siebie.
W kolejnej zabawie udało mi się załapać do Nie z Chin. Ruda przygotowała dla mnie dwa cudeńka. Mianowicie poprosiłam ją o uszycie rogala podróżniczego dla mojej córci. Dla mnie wykonała kosmetyczkę w łowickie wzory, do których wrzuciłam swoje szydełka.



Teraz pora na ogloszenie zabawy u mnie. Dwie pierwsze osoby, które napiszą komentarz pod tym postem z deklaracją, że ogłoszą zabawę u siebie otrzymają ode mnie prezenty.
Pozdrawiam serdecznie,
Monika.

6 komentarzy:

  1. rogal w sówki śliczny a kosmetyczka też jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak... Tez lubilam wymianki tematyczne, bardzo dawno juz takich nigdzie nie widziałam :(

    A Ruda tworzy piękne rzeczy! Można pozazdrościć :)

    Ja z checia sie zglaszam do "podaj dalej" i potem oglosze zabawe u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, chyba ze się juz nie zalapalam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie zabawy, ale tym razem muszę odpuścić :( Wiem, że nie dam rady :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę znaleźć Twojego maila :( jeśli jest tu gdzieś na blogu to wybacz, nie widzę :P

    OdpowiedzUsuń