poniedziałek, 6 czerwca 2016

Motylowe urodziny i letnie wyzwanie skrapowe

Pogoda za oknem przepiękna. Aż nie chce się siedzieć w domu, ale ja mam nadzieję, że znajdziecie chwilę na nasze letnie wyzwanie skrapowe? Po szczegóły zapraszam na bloga Klubu Twórczych Mam .

Pamiętajcie, że jest nagroda i to nie byle jaka, bo cała kolekcja wycinanek Summer Wedding od Wycinanki.
Kartki z motylami zrobiłam dla dwóch kuzynek męża. Dziewczyny mają urodziny co dwa dni i imprezę robiły razem, dlatego kartki są niemal identyczne, różni je tylko wiek. A jeśli chodzi i liczbę na kartce to wyniknęła z niej całkiem śmieszna sytuacja. Okazało się, że Justyna miała 24, a nie 25 urodziny ;-) Mąż mój miał za zadanie się upewnić, co do wieku kuzynek, zapytał swoją mamę, a ta mu zle powiedziała. Na szczęście teściowa też "podpadła" , bo złożyła życzenia z okazji "okrągłej rocznicy". Justyna się nie obraziła, a ja jej powiedziałam, że w przyszłym roku zrobię jej kartkę na 24 urodziny to będzie mieć do kolekcji. Na nasze usprawiedliwienie dodam, że zasugerowaliśmy się tym, że raczej nie chodzimy sobie na urodziny, a tu kuzynki nas zaprosiły, dlatego wszyscy myśleli, że to jednak ta okrągła rocznica.




Każda z sióstr dostała do kartki bransoletkę, a prezent zapakowałam w koperty, które ozdobiłam wstążeczkami i urodzinowym tortem.


A czy Wam zdarzyła się kiedyś sytuacja, że zrobiliście kartkę ze złym napisem?

Pozdrawiam serdecznie,

Monika.

3 komentarze:

  1. Super kartki :) No ja zrobilam calkiem nieawno na pierwsza komunię z napisem "Alleluja" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śłiczne karteczki :) lubie taki minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń