sobota, 9 kwietnia 2016

Tutu dress i pompony z tiulu

Macie czasem tak, że wykorzystujecie resztki? Nie ważne czy są to resztki materiałów, wstążek czy nawet coś co zostanie z obaidu. Zawsze można z tego zrobić coś nowego i fajnego. Można nadać wielu przedmiotom nowe życie.

Ostatnio robiłam porządki w moich "przyda się". Znalazłam tam dużo kawałków organzy. Wydaje mi się, że są to jeszcze resztki, które odzyskałam po sprzątaniu i wyrzucaniu zwiędłych kwiatów z mojego ślubu. W pasmanterii kupiłam ażurową opaskę i tak powstała spódniczka tutu dla mojej księżniczki. Mieliśmy w planach zrobić jej w tej spódniczce wypasioną sesję zdjęciową, ale młoda była tak wściekła, że udało się jej zrobić tylko jedno zdjęcie.

Powstało też kilka pomponów z tiulu. Łatwo się je robi i ładnie wyglądają. Obecnie ozdabiają pokój starszej córeczki, a jedne też pojechały do Mikołowa.




Szkoda, że w ten weekend ma padać, bo przepiękne szafirki w ogródku i żonkile mogłyby cieszyć oko. 



 Pozdraiwiam serdecznie i życzę choć trochę promyków słońca.
Monika

8 komentarzy:

  1. Mała charakterna ;)
    Pompony to super gadżet który można wykorzystać do dekoracji z różnych okazji!
    ps. mam trochę tiulu ;) i zamierzam Zosi zrobić kieckę jak dla "baletnicy" :) bo ostatnio u nas taka "faza"
    ps. 1 TAK. Wykorzystuję jeśli nie WSZYSTKO to PRAWIE wszystko. Jestem okropnym chomikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pompony! :) Ja już sobie tiulu nakupiłam i leży... Skoro mówisz, że pompony łatwe są do zrobienia to może w końcu je zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tez leżał całe wieki. Ale muszę się pochwalić skończyłam w końcu mój wianek ;-)

      Usuń
  3. Ja tutu dress robiłam tylko na uszytą przeze mnie króliczkę. A pompony pomagałam robić do dekoracji weselnego namiotu - w liczbie mnóstwo! Tobie wyszło to pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam dawać przedmiotom drugie życie, nie lubię nic marnować! Tutu ostatnimi czasy podobają mi się BARDZO - piękną wyczarowałaś!
    A pompony... rewelacja... też kojarzą mi się ze ślubną dekoracją i mam nadzieję, że kiedyś zagoszczą na moim ślubie :D muszę spróbować zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka super , może trafisz na dobry humor to sesja będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna spódniczka :) ciekawe dlaczego młodą damę tak zdenerwowała. Pomponiki też niczego sobie, fajne są takie puchate kuleczki :3

    OdpowiedzUsuń