piątek, 1 kwietnia 2016

Madzia i kolejna zabawka sensoryczna

Mała Madzia w końcu przyszła na świat. Urodziła się 25 marca i dzisiaj kończy tydzień. Rodzicom gratuluje z całego serca i życzę zdrówka dla maleństwa.  Moja kuzynka Ola jeszcze w ciąży marzyła o materiałowych literkach, postanowiłam sprostać wyzwaniu i je uszyć. Był to mój pierwszy tego rodzaju projekt. Dużo klnęłam, marudziłam, poprawiałam, ale w końcu są! 



Do kompletu uszyłam tez kolejnego sensorycznego kotka. Jakoś tak weszły mi te wdzięczne materiałkowe zwierzaczki w krew. Tym razem kotek doczekał się wyhaftowanych oczek, noska i pyszczka. 


Literki i kotka zgłaszam na wyzwanie Przyda się dla dziecka do http://artpiaskownica.blogspot.com/



I mam dla Was super informację! Dzisiaj słyszałam, że Ministerstwo Kultury  i Sztuki będzie wspierać rękodzielniczki kwotą 100 zł na miesiąc na rozwój swojej pasji. Fantastyczna informacja, nie? W końcu będę mogła wydać więcej na te wszystkie włóczki, materialy i inne! Wystarczy tylko pobrać wniosek ze strony ministerstwa.

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego piątku 1 kwietnia ;-)

6 komentarzy:

  1. Efekt literkowy extra! znam ból ich szycia. :/ A kotek cudasny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kotek z "buźką" wygląda przeuroczo :)
    a żarcik niezły :D coś mi nie pasowało... to byłoby zbyt piękne, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna i imie i kotek, dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń