poniedziałek, 14 marca 2016

Tulipany

Dziś pierwszy raz od jakiś dwóch tygodni rankiem obudziły mieć promienie słońca. Byłam w takim szoku, że aż przecierałam oczy ze zdumienia. Może to znak, że w końcu nadejdzie prawdziwa wiosna? W ogródku widać, że powolutku zaczyna robić się kolorowo. Trawa zaczyna się zielenić, wychodzą pierwsze kwiaty. I nawet ptaszki śpiewają! Choć sikorki też jeszcze częstują się 
słonecznikiem z karmnika.




W mojej pracowni wiosna pełną parą. Powstają tulipany na prezenty dla znajomych i przyjaciół. 
Choć muszę się też zająć robieniem dekoracji świątecznych, bo postanowiłam sobie, że przygotuję sobie nowe jajka na gałązki brzozy. 


Niebieski bukiecik dla pewnej fajnej dziewczyny. 


Mam nadzieję, że się spodoba.

Życzę słonecznego dnia,
Monika.

7 komentarzy:

  1. Ależ masz fajnie z tymi tulipanami w ogródku! Ja czekam na zrzucenie zimowych kurtek, a reaktywację trampek i wszystkie zmiany jakie w moim życiu mają pojawiać się w kwietniu :) A szyte tulipany piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, dzisiejszy poranek był piękny! :)
    Mam nadzieję, że tak już zostanie i codziennie będzie budziło nas słońce :) Tulipany mam na swojej liście rzeczy do uszycia, ale póki co, po królikach i wiankach mam dość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te Twoje tulipanki :)
    Może na przyszłą wiosnę się skuszę na takie kolorowe od Ciebie :)
    Faktycznie...było wczoraj naprawdę wiosennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zakochana w takich tulipanach! Są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. I że niby ta fajna dziewczyna to ja? ;) Dziękuję za przemiły prezent!!!

    OdpowiedzUsuń