piątek, 19 lutego 2016

Zabawy na śniegu z blogiem Klubu Twórczych Mam i podkładki pod kubki

Na blogu KTM trwa kolejne wyzwanie. Tym razem bawimy się na śniegu i śniegiem. W razie braku tego białego puchu możecie wyczarować śnieg w domu na różne sposoby. Jakie pomysły na zabawy na śniegu mają nasze dziewczyny? Zobaczcie sami. TU


Ja z dziewczynami szalałam na sankach.



A potem zrobiłyśmy bałwana przed domem.





A póxniej w ramach relaksu z włóczką w ręku zrobiłam na szydełku takie podkładki pod kubeczki, które są już u nowej właścicielki. Mam nadzieję, że się podobają.



Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu.
U nas prószy właśnie śnieg, a u Was?
Monika

7 komentarzy:

  1. Podkładki są super :) Te na zdjęciu to chyba nie te moje, bo moje różowe i fioletowe są ciemniejsze (róż to u mnie fuksja - kolor, który uwielbiam w dodatkach, więc trafiłaś w 100%) i nie mam kremowych a szare - kolor też uwielbiam. Bardzo za zestaw podkładek dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas jest! Bo ja mieszkam w gorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozazdrościć takiej zimowej zabawy, a podkładki bardzo fajne, z pewnością znajdą szybko zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo jaka zima! Zazdroszczę! :) Bałwana ulepiłyście świetnego :) U nas mokro, szaro i ponuro. Przedwczoraj coś poprószyło, ale na tym koniec.

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas niestety ani bałwan, ani sanki nie wchodzą w rachubę :(
    A podkładki super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia - od razu widać, że była świetna zabawa :) Podkładki są urocze, nowa właścicielka z pewnością jest zachwycona! Co do śniegu - u nas postraszyło wczoraj śniegiem i przez noc nawet się zabieliło, ale teraz już topnieje niestety... ja już chcę wiosnę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń