piątek, 26 lutego 2016

Wiła wianki i rzucała je do falującej wody

Słowa tej piosenki kojarzą mi się ze świętej pamięci dziadkiem Ludwikiem. Kiedy byłam mała dziadek spędzał ze mną mnóstwo czasu, kiedy rodzice byli w pracy. To od niego nauczyłam się tej i wielu innych piosenek, które teraz śpiewam moim małym córeczkom. Aż trudno wyobrazić sobie, że nie ma już go z nami rok. Pamiętam jakby to było wczoraj, jak podawałam mu wodę i pomagałam wstać, kiedy karetka zabierała go do szpitala... Życie jest takie nieprzewidywalne. Jednego dnia śmiejemy się, spędzamy razem czas, a następnego już kogoś nie ma.... 
Musiałam to zrobić. Musiałam "przeinoczyć" mój świąteczny wianek. Zmieniłam mu wstążkę na nieświąteczną, a na jego okręgu poprzyklejałam klejem na gorąco piankowe kwiaty. I znów mam dzięki tym małym zmianom nową dekorację domu. 



I obiecałam sobie skończyć w końcu kolejny wianek. Tym razem pozostało skończenie materiałowego, który mam już zapleciony w warkocz chyba ze trzy miesiące i leży i się kurzy, bo nie mam natchnienia dorobić do niego trochę kwiatów. 

Co u Was? Jak spędzacie weekend? 
Ja dziś zrobiłam zakupy, posprzątałam także jutro luz blues się szykuje. Może nadrobię conieco zaległości książkowych? Albo ugotuję coś dobrego? Kto wie?!

Pozdrawiam gorąco,
Monika. 

6 komentarzy:

  1. Wianek jest cudowny .Ja jutro pracuję tak mi się trafiło a potem może jakieś ciacho upiekę i szydełko .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wianek :) U mnie weekend szyciowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianek wygląda bardzo ładnie.
    Ja pierwsza część soboty spędzam w pracy, a potem to jedna wielka niewiadoma
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiego wianka nie widziałam dotąd, super! :)

    Tak sobie pomyślałam, że jesteśmy sumą wspomnień, jeżeli Twoje wspomnienia o Dziadku są cudowne, to najwspanialszy dar, myśleć o kimś z miłością. A tak się wynurzyłam, trochę z tęsknotą, bo ja akurat swoich dziadków nie znałam.
    Będę sprzątać, gotować i niestety na ostatku- tworzyć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne połączenie tiulu z piankowymi kwiatkami i super efekt uzyskałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wianuszek! Czasami kilka zmian daje nam zupełnie nową rzecz, która upiększy wnętrze :) A Twój dziadek z pewnością uśmiecha się teraz w zaświatach i cieszy, że wspominasz go z miłością!

    OdpowiedzUsuń