niedziela, 14 lutego 2016

Walentynkowe serduszka

Z okazji święta zakochanych chciałabym życzyć Wam drodzy czytelnicy i sobie dużo miłości każdego dnia w Waszym życiu.
Jeśli chcecie zobaczyć moją walentynkową dekorację zapraszam dalej.

Kochamy się z mężem cały rok, dlatego nie obchodzimy jakoś specjalnie tego dnia, ale pomyślałam, że miło byłoby wprowadzić w swoim domu delikatny motyw walentynkowy. Na szydełku zrobiłam serduszka, przykleiłam je klejem na gorąco do szaszłykowych patyków i razem z baziami zebranymi na przedwiosennym spacerze wstawiłam do materiałowych tulipanów.


Jak Wam się podoba?
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru,
Monika.



4 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobają Twoje serduszka :) My też jakoś specjalnie nie celebrujemy walentynek - moim zdaniem jeden dzień w roku na miłość to zdecydowanie zbyt mało :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń