czwartek, 28 stycznia 2016

Wiosna, ah to Ty. Tulipany!

Śnieg za oknem się stopił. Nasz fantastyczny bałwan jakieś 130 cm stopil się w 2dni. Za oknem 10 stopni, więc postanowiłam pokazać coś co szybciej przywoła wiosnę. 
Z bawełny uszyłam przywołujące wiosnę tulipany. Zdjęcia robione przedwczoraj, dziś już nie wyglądałyby tak samo. W planie jeszcze są trzy inne komplety w innych kolorach . Materiał skrojony, czeka na obszycie i wypełnienie. 



Myślę, że w marcową Wielkanoc będą idealną ozdobą.


A Wy, robicie już coś wiosennego?
Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę,
Mamma Mai

16 komentarzy:

  1. Śliczne te tulipany :) Ja też mam w planach dziś szycie kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo piękne i takie wiosenne :)
    U mnie na blogu też już pojawiają się pierwsze akcenty wielkanocne, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne : )Są tak piękne,że czuję jak opuszcza mnie wreszcie leń który ostatnio mną zawładnął : ) Idę szyć tulipany : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne... od dłuższego czasu bardzo mi się podobają takie tulipany :)
    ja przywołuję wiosnę tęczowymi bransoletkami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne tulipaniki :) u mnie jeszcze wciąż zimowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wiosennie się zrobiło, piękne tulipany, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne tulipcie :) Ja już zaczęłam robić kartki wielkanocne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne tulipanki. Ja też właśnie jestem w trakcie szycia. Moje będą fioletowe;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne kwiaty :) Podziwiam pomysł i wykonanie, już taki miły przyszło-wiosenny akcent ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne tulipany , u Ciebie również wiosennie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł! Od razu cieplej :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam je...choć niekoniecznie kolor ;) ale wykonanie pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne a ja nie mam jakoś odwagi zabrać się za nie :)

    OdpowiedzUsuń