piątek, 22 stycznia 2016

Wielofunkcyjna robótka szydełkowa

Jeszcze latem rozpoczęłam pewien projekt. Z entuzjazmem pojechałam do pasmanterii po parę kolorów włóczek. Wymyśliłam sobie kocyk w kolorowe pasy, jednak z kocyka nic nie wyszło. Wyszła zatem calkiem fajna wielofunkcyjna robótka szydełkowa.


Może pełnić rolę ogormnego szala otulacza na zimowe wieczory z książką. Pasuje także na mój ulubiony fotel, ale ja używam jej jako ocieplacza do wózka spacerowego Lilki.



A już wkrótce kolejne zwierzątka u mnie na blogu.
pozdrawiam serdecznie i miłego Dnia Dziadka wszystkim życzę 

5 komentarzy:

  1. Piękna, pomysłowa, i bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahaha :) ja też brałam udział w tym projekcie :) rządek, albo dwa należą do mnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny otulacz :-) A ile możliwości jego zastosowania... fantastyczny pomysł.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuper :)) Slicznie wyszedl ocieplaczo szal :))) Najwazniejsze ,ze jest cieplusienki :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń