środa, 13 stycznia 2016

Wianek i o Mai

Wybrałam córce skomplikowane imię. Teraz zaczęłam to dostrzegać, kiedy  bierze udział w konkursach w przedszkolu, zdobywa nagrody i dyplomy, a co najgorsze  nawet  nauczyciele nie wiedzą jak odmienić jej imię. Czy tak trudno jest sprawdzić jaki jest dopełniacz imienia Maja? Nie wspomnę już o naszym niemieckobrzmiącym nazwisku... Ten błąd w kolejnym dyplomie za konkurs "Moja świąteczna choinka" jeszcze odpuszczę, ale nie chcecie mnie widzieć jaki zrobię dym następnym razem...  A teraz przejdzmy do przyjemniejszych rzeczy.
Co nieco świątecznego jeszcze dziś wrzucę.  


Taki wianuszek prosty zrobiłam sobie z tiulu w rolkach i zwykłej styropianowej osłonki. Jak Wam się podoba? Nasza choinka już sprzątnięta, ale wianuszek dalej  wisi na ścianie w kuchni. Zmieniłam mu tylko wstążkę na nieświąteczną i mam całoroczną dekorację w mieszkaniu.
Pozdrawiam serdecznie,
Monika

5 komentarzy:

  1. odmiana odmianą .... a co jeśli ktoś nawet porządnie przeczytać nie potrafi?
    Ile razy słyszałam Oliwier a pisze jak byk OLIVER!!!Kiedyś się denerwowałam a dzisiaj patrze z politowaniem ....

    wianek już podziwiałam :) fajniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wianuszek świetny, na dodatek w moich ulubionych kolorkach :)
    A pomysł by wisiał cały rok jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianek uroczy :) Zapraszam Ciebie do mnie na pierwszą moją rozdawajkę urodzinową:) http://niezchin.blogspot.com/2016/01/zapraszam-na-urodzinowe-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale nie jest to takie trudne i nietypowe imię, czyżby braki w wykształceniu nauczycieli? Jeśli chodzi o trudne nazwiska, mam wykładowcę, który nazywa się Oelszlaeger-Kosturek i pierwszym warunkiem zaliczenia jest napisanie prawidłowo jej nazwiska :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za moich czasów Pani Beata miała jednoczłonowe nazwisko. Było trochę prościej ;-)

      Usuń