środa, 20 stycznia 2016

Szydełkowa sukienka mojej mamy

Miłość do robótek ręcznych i rękodzieła w każdej postaci jest w mojej rodzinie uwarunkowany genetycznie. Już moja prababcia szydełkowała firanki. Moja babcia robiła w młodości obrusy, firanki, a teraz zdarza jej się jeszcze wydziergać skarpetki czy papućki. Mama także jest wszechstronnie uzdolniona, a ja się od niej i od babci dzielnie uczę. Często biegnę do mamy po poradę dotyczącą moich projektów. Ale nie o tym miała być dziś mowa.
Moja mama zrobiła piękną sukienkę na szydełku na roczek Lilki. Do kompletu powstał szydełkowy kapelusik z dużym rondem. Za dodatki wybrałyśmy szare róże i wstążkę.




 Jak Wam się podoba? 

Pozdrawiam serdecznie, 
Monika

5 komentarzy:

  1. Jest Cuudna :))) A dzidzia Przeeslodka :)) Piekny Komplecik ,baardzo mi sie podoba :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna sukieneczka! Wielkie brawa dla Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny komplet ! Przepiękna sukienka :-) Śliczna modelka przepięknie ubrana - masz bardzo zdolną mamę :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń