niedziela, 10 stycznia 2016

Przebiśniegi dla Klubu Twórczych Mam

Kochani! Dziś niedziela. Wielu z Was odpoczywa, odsypia cały męczący tydzień. Może znajdziecie chwilę, żeby wziąć udział w wyzwaniu?
Zapraszam na wyzwanie Ogród Zimowy do Klubu Twórczych Mam.


Nie lubię zimy, dlatego na tę okazję przygotowałam podkładki pod kubki z motywem przebiśniegów. To takie kwiatki jeszcze zimowe, ale po trochu już zwiastujące wiosnę.



Zobaczcie jakie ciekawe prace zrobiły moje koleżanki z zespołu.
Zachęcam do wzięcia udziału w naszym wyzwaniu. Tym razem czeka na Was nagroda rzeczowa. Po szczegóły zapraszam na blog Klubu Twórczych Mam. 


2 komentarze:

  1. Sliczne podkladki :)) Widze ,ze z Ciebie to Pracowita Pszczolka :)) Suuper wychodza Ci rowniez szyjatka :)) Trzymam kciuki za Twoje nowe prace :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkładki z pomysłem, super :)

    OdpowiedzUsuń