środa, 27 stycznia 2016

Chusta metodą babci

Całkiem niedawno zrobiłam chustkę metodą virusa. Został mi jeszcze jeden motek tej samej włóczki, dlatego postanowiłam zrobić jeszcze jedną. Tym razem wybrałam prosty wzór wzorowany na kwadratach babuni tyle, że robiony w trójkąt.

Włóczka alize diva jest z mikrofibry, jest tak miła w dotyka i tak bajecznie kolorowa, że nie sposób jej się oprzeć. Myślę, że gdyby wybrało się bardziej skomplikowany wzór cała chusta straciłaby swój urok. A tak, oceńcie sami.



Pozdrawiam, 
Monika. 

16 komentarzy:

  1. Ja też jestem zdania, że do takich kolorowych włóczek najlepsze są proste wzory. Chusta jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście do tej włóczki pasował prosty wzór :)
    Chusta bajkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna! kolory zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chusta :-) Cudowne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, uwielbiam takie żywa kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemna w kolorach, taka ciepła na zimowe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta jest przepiękna, w dodatku w bardzo miłych dla oka kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, fantastyczne kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, fantastyczne kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory bardzo ładnie się układają.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała chusta Ci wyszła:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń