piątek, 1 stycznia 2016

Witaj 2016!

Czy tylko ja spędziłam tę noc w domowych pieleszach? Pachnąca, wykąpana, w niebieskim t-shircie i getrach? Czy tylko ja zamiast szalonej zabawy sylwestrowej za kupę kasy piłam tylko piwko i jadłam kanapki z serem i pomidorem? Czy tylko ja zamiast poprawiać makijaż w restauracyjnej toalecie ogladałam "Diabeł ubiera się u Prady"? Nawet jeśli tylko ja miałam tak zwyczajnego Sylwestra było mi całkiem dobrze i nie zazdroszczę nikomu wczorajszych tańców, a dziś nie zazdroszczę kaca.... 

Szybko mi ten rok minął. Był trudny, smutny, ale też rosnąca mała istotka i przede wszystkim to, że prawidłowo się rozwija i rośnie dało mi siłę, aby się nie poddawać. Dziękuję za ten rok, za te dobre chwile, za doświadczenia przeróżne. 
Na ten rok mam wiele marzeń i planów. Czy chociaż część uda mi się zrealizować? Mam nadzieję, że tak, że będę mogła się rozwijać, uczyć, kształcić, a może nawet coś więcej. 

A teraz dla Was życzenia.

Życzę Wam przede wszystkim realizacji Waszych marzeń. 
Życzę zdrowia, bo bez niego nawet zarobione miliony nic są warte.
Życzę Wam słońca każdego dnia.
Życzę Wam, abyście mieli siłę uśmiechać się do obcych bez powodu na ulicy.
Życzę Wam, abyście spotykali tylko dobrych ludzi na Waszej drodze.
Życzę Wam przyjaciół prawdziwych.


P.S. I ja będę szczęśliwa w tym roku, choćbym miała sobie to szczęście uszyć!
Buziaki 



4 komentarze:

  1. Ja też nie brałam udziału w szalonej zabawie, tylko w spokoju, z rodziną spędziłam tę noc.
    A Tobie życzę spełnienia marzeń i szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomyślność w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku :-) Spełnienia marzeń :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń