niedziela, 27 grudnia 2015

(po)świątecznie

W tym roku mój grudzień był tak zakręcony i pracowity, że niestety nie znalazłam ani chwili, żeby pokazać Wam, co ładnego stworzyłam. Teraz więc serdecznie zapraszam na przegląd dekoracji okołobożonarodzeniowych.

Jako pierwszy powstał świecznik na każdy tydzień adwentu.



To prosta dekoracja zrobiona na bazie połówki kory brzozy, z czterema tealightami, szyszkami i żołędziami.
Następnie powstały choinki.


Wszystkie wykonane na styropianowym stożku. Pierwsza z nich owinięta papierowym sznurkiem i udekorowana czerwonymi, brokatowymi gwiazdkami.


 Drugą zrobiłam na kiermasz do przedszkola z szyszek i kolorowych kryształków "robiących" za bombki.

 Kolejna "szyszkowa" w złocie z czerwonymi kokardkami.



 A ostatnia, bo koniecznie musiałam spróbować, jak się robi piórkową choinkę ;-)


Która z nich najbardziej Wam się spodobała?
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczoru.
Monika

4 komentarze:

  1. Wszystkie są piękne i nie umiem wybrać tej, która podoba mi się najbardziej. Każda ma w sobie to coś, co czyni ją wyjątkową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie choinki są świetne! :) Ja w tym roku bazowałam na sznurku jutowym i płatkach kosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dekoracje :)) Mi chyba ta sznurkowa najbardziej by pasowała :)

    OdpowiedzUsuń