poniedziałek, 28 grudnia 2015

Poduszki

Niedawno kupiłam w Lidlu maszynę. Długo się zastanawiałam czy to zrobić, jednak przecena na 249 zł skusiła mnie ostatecznie i tak w moim domu zamieszkała maszyna do szycia. Na pierwszy rzut uszyłam sobie kalendarz adwentowy, który mogliście wcześniej oglądać. Potem tak mnie szycie pochłonęło, że musiałam kupić sobie parę metrów materiałów. I tak kupiłam przede wszystkim materiał w świąteczne śnieżynki. I powstały z nich poduszki na naszą stalową rogówkę. 

Śnieżynkowe poduszki w trzech kształtach. Powstały trzy poszewki kwadratowe 40*40, jedna prostokątna i jedna okrągła. Na kanapie prezentują się tak:



Kupiłam też metr bawełny w koty dachowce, ale zastanawiam się jeszcze na co go wykorzystać? Poszewek na poduszki mam dość! A może jakieś wdzianko dla 5-latki? Macie jakieś pomysły?
 Pozdrawiam serdecznie
Monika (MammaMai)

3 komentarze:

  1. Świetne poduszki! :)))
    Też mam maszynę z Lidla kupioną jakieś 2 lata temu i materiał na poduszki od ... ponad 4 lat i jeszcze kupę innych materiałów i 100 tysięcy pomysłów tylko czasu mi trzeba!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poduchy są super :) Wydaje mi się, że prostą sukieneczkę bez problemu dasz radę uszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te poduchy tez szyłam z tej tkaniny a z kotów uszyłam sobie spódnicę

    OdpowiedzUsuń