wtorek, 1 grudnia 2015

Grudzień zaczynam na slodko

Dziś zjadłam pierwszą czekoladkę z kalendarza adwentowego i .... naszło mnie na słodkości. O naszym kalendarzu adwentowym możecie przeczytać w poście poniżej, a o słodkościach, które dziś piekłam Tu.



 Na pierwszy ogień upiekłam chlebek bananowy. To niezwykle prosty przepis- nawet nie trzeba do niego miksera. My najczęściej jemy go na słodko z masłem albo dodatkowo z dżemem i do gorącego kakao. Przygotuj:
3 dojrzałe banany
75 g roztopionego masła
1 jajko
3/4 szkl. cukru
1,5 szkl. mąki najlepiej pszennej
szczypta soli
1 łyżeczka sody oczyszczonej lub proszku do pieczenia
Wszystkie składniki mieszamy z rozgniecionymi bananami i pieczemy jakąś godzinkę w temperaturze 175 stopni.
Mój chlebek wygląda tak:


Zapraszam też do podejrzenia jeszcze listopadowego gotowania w KTM  oraz na wyzwanie TU .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz