czwartek, 5 listopada 2015

Wyzwanie z liściem w tle

Mamy piękną ciepła jesień. Liście się złocą, brązowieją i czerwienią. W związku z tym chciałam Was  serdecznie zaprosić na kolejne wyzwanie do Klubu Twórczych Mam . 



Ja przygotowałam serwetki z motywem liścia wykonane na szydełku. 




Jeśli chcecie wiedzieć, co fajnego zrobiły pozostałe dziewczyny zapraszam na naszego bloga KLIK . 
Jeśli natomiast macie ochotę na coś pysznego zróbcie z nami przepyszne norweskie bułeczki  . 


To już ostatnie dni, żeby zgłosić Wasze prace na norweskie wyzwanie naszej gościnnej projektantki.


To tyle wyzwań i zabaw dla Was. Teraz prywatnie chciałam Wam pokazać jakie piękności stoją na moim parapecie. Dwukolorowe wrzosy i dekoracyjne papryczki. 



Co u Was? Ja mam straszny katar i chyba bez antybiotyku się nie obejdzie. Oj, niedobrze! 
pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę Monika.



5 komentarzy:

  1. Pysznie wyglądają norweskie bułeczki - koniecznie muszę spróbować :-)
    Serwetki - liście wspaniałe :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne liście, w ogóle fajny blog. Pozdrawiam, DecuPUG

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie odmówiłabym tak apetycznym bułeczkom:))) a listki wyglądają ślicznie. Fajnie, że robótki szydełkowe dają tyle różnorodnych możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te liście robią oszałamiające wrażenie, kolory świetnie dobrane nie mówiąc już
    o oryginalnym kształcie, zdolna dziewczyna z Ciebie. Dobrze, że trafiłam na tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. liście są cudowne! zamarzyły mi się takie!

    OdpowiedzUsuń