piątek, 13 listopada 2015

Wędrująca książka i moja książka nr 7

Zapisąłam się na zabawę wędrującej książki u Darii.



Kiążka przywędrowała do mnie od Tynki z nastepującymi prezencikami. 




Ja natomiast wysłałam książkę do Mrumru


Książka to to najsłynniejsze światowe Love Story. Opowiada historię zakochanych. Zderza ze sobą bogatą rodzinę z biedną. Jedno z nich kocha muzykę, drugie uczy się prawa. Tak wiele ich różni, a łączy miłość. Niestety historia nie kończy się dobrze.

Muszę się jeszcze pochwalić, że moja żaba zdobyła wyróźnienie w konkurskie plastycznym "Zwierzaka mam i o niego dbam". Tu na rozdaniu nagród z koleżanką z przedszkola.


Żałuję, że nie zrobiłam zdjęcia pracy, żeby Wam pokazać. Maja narysowała jak kąpie pieska i kotka w wannie. Całkiem fajnie jej to wyszło. Przygotowujemy teraz pracę na kolejny konkurs plastyczny typowo związany ze Sląskiem także teraz już nie popełnię tego błędu i na pewno strzelę fotkę. 
Pozdrawiam serdecznie.
Monika



3 komentarze:

  1. Śliczne prezenciki przywędrowały i wywędrowały z książką :)
    Gratulacje dla Córci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) szal cudny na modelce :)
    gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy jeszcze się nie załapałam na wędrująca książkę ... fajne te wszystkie drobiazgi dołączone do książki, taki miły dodatek :)
    Mai gratuluję, ślicznie jej w tym wirusku :)

    OdpowiedzUsuń