sobota, 24 października 2015

Kwiatowe wyzwanie Dalie

Pracę wykonałam na kwiatowe wyzwanie .


Przy okazji porządków znalazłam pudełko. Poszukałam odpowiednią serwetkę- to chyba nawet dalie, no nie? ;P I powstała taka sobie skrzyneczka.


Dziś miałam też ochotę na wielkie gotowanie. Zajrzałam na bloga Klubu Twórczych Mam, gdzie Paulina przygotowała dla Was nowy cykl: Gotuj po domowemu. Z jej przepisu zrobiłam dziś na obiad placki ziemniaczane. Dowiecie się co to jest topinambur i jak zjeść jarmuż. Jeśli macie ochotę zobaczyć co jeszcze gotują nasze dziewczyny zapraszam na bloga po inspiracje. 
Zapraszam też na nasze wyzwanie kolorystyczne TU.

i wyzwanie gościnnej projektantki. Temat na pewno przypadnie Wam do gustu. TU






9 komentarzy:

  1. Bardzo pozytywna skrzyneczka i w radosnych kolorkach. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna daliowa skrzyneczka .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzyneczka wygląda bardzo żywo, świetne kolory. :)
    A to skandynawskie wyzwanie już mnie kusi, postaram się znaleźć chwilę i wziąć w nim udział. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń