czwartek, 8 października 2015

Debiut w KTM

Klub Twórczych Mam, czyli KTM to grupa kilku fajnych babeczek, które inspirują inne mamy. Przedstawiają własne pomysły na zabawy z dzieciakami, gotują, angażują  dzieci w prace plastyczne i robią wiele innych fajnych rzeczy.


Od razu zapraszam Was na odwiedziny TU .
Spotkał mnie zaszczyt i od niedawna zasiliłam drużynę KTM.



W związku z tym, że mamy jesień, a dni stają się coraz krótsze nasze wyzwanie kolorystyczne utrzymane jest w zimnych jesiennych kolorach. Przypomina taką typową późną jesień. Myślę, że jest to taka listopadowa i deszczowa pora. Ja na to wyzwanie wykonałam skrzyneczkę z elfem. Skrzynkę znalazłam zapomnianą w piwnicy, wcześniej używałam jej jako pojemnika na kosmetyki. Pomalowałam na biało, wybrałam odpowiedni motyw, przykleiłam, a potem metodą tapowania zrobiłam tło i dodatki. Wyszła tak:



Skrzyneczka od razu znalazła swoje zastosowanie w mojej kuchni. Tym razem znalazły się w niej poukładane w rządek przyprawy w torebkach.
Pozostałe prace dziewczyn z teamu możecie zobaczyć TU. Zapraszam do odwiedzin , bo wszystkie dziewczyny spisały się na medal, a ich prace są naprawdę fantastyczne.

Tak się złożyło, że praca, którą wykonałam jako inspirację dla Was dla Klubu Twórczych Mam wpasowała się też na wyzwanie PWC. Prace tą zgłaszam na wyzwanie TU



Jakie są Wasze pomysły na inspiracje w tych kolorach??? Zapraszam do udziału w naszej zabawie.
Pozdrawiam serdecznie Monika

6 komentarzy:

  1. super skrzyneczka! dziękuje za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  2. I warto się natrudzić skoro skrzyneczka zaraz znalazła swoje miejsce.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie mieć takie dodatki w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie! Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  5. skrzyneczka super :)
    i dobrze Cię "mieć" w ekipie twórczych mam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń