wtorek, 15 września 2015

Żoną miała być

Żoną miałam być, miał byc ślub i wesele też. Już zaprosiłam gości, kapela miała nam grać.... Tak jakoś (choć nie jestem pewna czy dosłownie tak) brzmią slowa pewnej piosenki. Czy się sprawdziły ????


Kolejna kartka tym razem dla Młodej Pary, którą znam osobiście. Nie bardzo wiedziałam w jakich kolorach ją wykonać, choć myślę, że jeśli dodałabym coś zielonego wpasowałabym się idealnie. Postawiłam na beże, bo według mnie pasują do takiej uroczystości. Mam nadzieję, że Parze Młodej się spodoba i kartka będzie pamiątką na lata.



A wy co o niej myślicie?

3 komentarze:

  1. Sliczna, nieco minimalistyczana, ale taka w dobrym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hallo, hallo i gdzie Twoje postanowienie, że koniec tworzenia kartek?? I paradoksalnie są coraz piękniejsze :) Twórz, rób kolejne i znowu pokochasz ten papierowy świat :)

    OdpowiedzUsuń