poniedziałek, 21 września 2015

Spotkamy się pod drzewem ombu - moja książka nr 6

Czas przyspieszyć troszkę kroku w czytaniu. Już wrzesień,a mnie tak bardzo pochłonęły prace szydełkowe, że odrzuciłam książki w kąt. Ale nie mogę się przecież poddać! postanowiłam sobie, że dotrwam do końca wyzwania i co najważniejsze ukończę je do końca 2015.


Ostatnio pisałam, że będzie o książce, której się pewnie po mnie nie spodziewacie. Jest to książka typowo naukowa, wręcz medyczna, dlatego muszę się w nią zgłębić, bo wymaga większej uwagi niż typowe książki do czytania. 
Postawiłam na książkę "Spotkamy się pod drzewem ombu". Znalazłam ją przypadkiem w biblioteczce mamy i okładka tak bardzo mi się spodobała, że postanowiłam sprawdzić czy jest tak samo interesująca jak sama okładka. Czyż nie jest fascynująca?



(http://krainaczytania.blox.pl/resource/spotkamy_sie_pod_drzewem_obmu.jpg)

Piękna książka o zakazanej miłości.Wspaniałe opisy Argentyny do tego stopnia, że kiedy zamykałam oczy po przeczytaniu jakiegoś fragmentu widziałam ją w całej swojej okazałości. Książka o odrzuceniu i przebaczaniu. Sofia jest kochana przez całą rodzinę, tylko matka traktuje ją z dystansem, Chyba zazdrości jej spontaniczności i podejścia do życia. Sofia mimo, że jest piękną dziewczyną woli grę w polo i wspinanie się na drzewa. Razem ze swoim kuzynostwem bawi się właśnie pod drzewem ombu. Kiedy jej rodzice dowiadują się, że z kuzynem łączy ją miłość i to nie tylko platoniczna wysyłają ją za granicę. Nikt nie podejrzewa, że ta decyzja zmieni ich życie na zawsze.
Mimo, że książka ma ok. 560 stron czyta się ją jednym tchem. Szczerze polecam.
Kto z Was czytał tą książkę? A może czytałyście coś innego tej autorki??? Jakie książki polecacie???
Zastanawiam się co wybrać na kolejną książkę. Chyba postawię na N.Sparksa, bo dawno nic jego nie czytałam.

1 komentarz:

  1. Nie czytałam tej książki, ale chętnie się skuszę :)
    Z mojej strony polecam Niewidzialna korona Cherezińskiej, jak dla mnie genialna, jedna z lepszych polskich książek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń