wtorek, 29 września 2015

Liściasty słoik

Na ostatnią chwilę, ale jest! Moja inspiracja do tematu Puszka, słoik, butelka w Klubie Twórczych Mam.


Niezwykle prosta w wykonaniu ozdoba znalazła się na moim kuchennym parapecie. Mianowicie mowa o lampionie z litrowego słoika po kompocie truskawkowym znalezionym w piwnicy. Wyzwanie zmotywowało mnie do podania kompotu do obiadu, bo tak to z czystego (aż wstyd o tym mówić) lenistwa nie chce mi się schodzić po soki i kompoty do piwnicy i zazwyczaj pijemy do posiłku samą wodę. Wieczorem wsadziłam do słoiczka wykonanego z liści klonowych zebranych we własnym ogródku tealighta i po domu rozniósł się przyjemny blask pomieszany z zapachem liści. Mam nadzieję, że taka prosta ozdoba znajdzie się w domach wielu z Was. Co najważniejsze do jej wykonania nie potrzebujemy żadnych pieniążków, bo słoik znajdzie każdy w swojej kuchni po zrobieniu np. sosu do spagetti a liście można zebrać podczas sobotniego spaceru z rodziną. 
U mnie wyszło tak : 



A u Was? Robicie jakieś jesienne ozdoby do domu, żeby uprzyjemnić sobie coraz dłuższe wieczory???




3 komentarze:

  1. Bardzo przyjemna ozdoba na jesienne wieczory :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysl :) Proste a efektowne :) na razie jeszcze nic jesiennego nie wymyslilam, ale mam cos w planach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie zaczęłam... jestem na etapie sprzątania zakamarków i wyrzucania wszystkich "nie-przydasi" ;)
    W ubiegłym roku miałam lampionik zrobiony z prostej szklanki owiniętej liśćmi i przewiązanej sznurkiem jutowym - dokładnie tak, jak Ty teraz :)

    OdpowiedzUsuń