poniedziałek, 7 września 2015

Kartka z okazji urodzin

Nie tak dawno zarzekałam się, że kończę ze swoją karteczkowo-scrapbookingową przygodą. Co z tego wyszło??? Przeczytajcie sami.


Wypaliłam się. Kartki zaczęły mnie nudzić.  kartka dla kobiety z okazji 70 urodzin z wierszykiem w środku. pogrzebałam w moim pudełku z resztkami i w ciągu godzinki powstała taka karteczka.


Muszę się też pochwalic, że coraz lepiej idzie mi obsługa aparatu mojego męża. Zaczęłam się nim bawić, przestawiać, ustawiać, wymyślam różne aranżacje, także myślę, że już wkrótce może cie spodziewać się więcej zdjęć.
Serdecznie pozdrawiam i zachęcam do komentowania moich prac. 


2 komentarze:

  1. Kartka jak zwykle śliczna :) Solenizantka na pewno będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja już 3 raz oglądam tego posta ... kombinuje jak to zdjęcie jest zrobione.....

    OdpowiedzUsuń