niedziela, 30 sierpnia 2015

Wymianka wakacyjna

Wakacje powoli się kończą. Jeszcze tylko 2 dni i nasze dzieciaki pójdą do szkoły, przedszkola. U nas w tym roku będzie debiut - Maja idzie do pięciolatków. Na zakończenie tego niezwykle upalnego lata proponuję Wam prześledzenie wymianki wakacyjnej zorganizowanej przez Hubkę38.


 Moja wymiankową para została Gosia z bloga To co lubię . Dostałam od niej iście wakacyjne prezenty. Znalazło się tam pudełko na wakacyjne skarby,ramka na zdjęcia,  zakładka do książki, filcowe rybki i kilka innych drobiazgów, za które serdecznie dziękuję. Jedną rybkę skonfiskowała mi córcia, a do drugiej zaczepiłam sobie klucze od domu. Zakładka już znaczy miejsce, w którym miejscu czytam w książce.

(zdj. z bloga Gosi).

Ja natomiast przygotowałam następujący upominek.


Głównym upominkiem było pudełko na zdjęcia z wakacji z motywem roweru, który symbolizuje tutaj podróże. 


Do tego dodałam ramkę na zdjęcia z wakacji z muszelkami, które razem z moją córką nazbierałam na świnoujskiej plaży.


Ponadto dołączyłam kartkę z pozdrowieniami, książkę, pachnące mydełko, tealighty, woreczek z listkami z wykrojników,serwetki do decoupagu i słodki upominek dla chłopaków Gosi. 
Serdecznie dziękuję organizatorce za zorganizowanie zabawy, a Malgorzacie za udaną wymiankę. 









2 komentarze: