wtorek, 25 sierpnia 2015

Wakacyjnie z szydełkiem w ręku

Miałam to szczęście, że spędzałam urlop w Świnoujściu akurat wtedy, kiedy pogoda była w kratkę. Dopiero po czterech dniach naszego pobytu nad morzem zrobiło się naprawdę ładnie. Na szczęście przed wyjazdem zaopatrzyłam się w pasmanterii, której już zresztą nie lubię, bo teraz wszystko jest za szybkami i nic nie można sobie samemu "pomacać". Kupiłam wtedy 100% bawełnę z przeznaczeniem na podkładki pod kubki i melanżową włóczkę. Szydełko i włóczka to było dla mnie oczywiste MUST HAVE na urlopie.
Nad morzem w ciągu trzech wieczorów, kiedy dziewczynki i mąż już spali uheklowałam kolorową  chustę z dodatkiem moheru, a potem poprosiłam o sesję zdjęciową na plaży.




O tym, co zrobiłam z bawełną przeczytacie już wkrótce. 

Jak Wam się kochane podoba???? A co Wy (z)robiłyście na urlopie???? 



23 komentarze:

  1. ja się wkurzałam :) i nic nie robiłam..... marze o kolejnych wakacjach!!!! i przysięgam, że nie lecę do Polski!!! chyba, że do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna chusta! Ja, niestety, nie umiem takich robić, ale podziwiać i owszem- to potrafię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no chusta jest świetna. Idealna na nadbałtycką plażę :)) Kolory bardzo wakacyjne - jak dla mnie super !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chusta :-) Cudne kolory - bardzo mi się podoba :-)
    A na urlopie to robiłam masę rzeczy tylko nie na drutach i szydełku ;-) Remont... którego końca nie widać...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas remont trwał od 8 maja, skończył się w zeszłą niedziele.

      Usuń
  5. Fantastyczna chusta, te kolory cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna!
    Ja wieczorami, jak już ululam Basię, marzę tylko o śnie i nie mam chęci nic dziergać :( A w ciągu dnia nie udaje mi się nawet nanizać koralików na gumkę, bo Terrorystka pacyfikuje wszystkie próby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myslisz, że moja mi daje?! nie wspomnę o tym, ile mam zaczętych robótek, a czasu zero. A jak już w końcu zasnie to ogarniam mieszkanie albo bawię się ze starszą.

      Usuń
  7. Prześliczna chusta, bardzo ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka śliczna!!!! Przepiękne kolory. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniała chusta i piękne zdjęcia, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna chusta :) idealnie dobrane kolory:) a i bardzo przydatna podczas chłodnych chwil nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń