poniedziałek, 6 lipca 2015

Metryczka wymiankowa

Nasza wspaniała Ewa wpadła na wspaniały pomysł. Zaproponowała, aby każda blogerka, która aktywnie uczestniczy w wymiankach stworzyła coś na kształt metryczki o sobie.

Poniżej znajdziecie pytania i moje odpowiedzi.

1. Nick/imię MammaMai/Monika

2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?
Najlepszy prezent dla mnie to ten wykonany w technice, której nie znam. Podziwiam sutasz, beading, haft koralikowy i wstążeczkowy. Ucieszę się też z czegoś uszytego. Podobają mi się zajączki Tildy i świeczniki z zimnej porcelany. 

3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?W czym jesteś najlepsza?
Ostatnio zajmuję się szydełkowaniem, ale moim konikiem są bukiety Kusudama.  Robię też kartki okolicznościowe, albumy na zdjęcia. 

4. Trzy ulubione kolory to…..
fioletowy, szary i beżowy

5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….
Nie przepadam za pomarańczowym i żółtym. 

6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
Ostatnio najchętniej przygarniam włóczki i kordonki. Ucieszę się też z drewienek do decu i serwetek. 

7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
Z biżuterią jest u mnie tak, że odkąd mam małe dziecko noszę biżutki od święta. Ale mimo wszystko kolczyki uwielbiam!

8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
Nie mam takiego motywu choć bardzo podoba mi się motyw dmuchawca. W moim moim mieszkaniu, które jeszcze "się robi" będzie dominować fiolet, szary i biel. 

9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)
Kawa tylko rozpuszczalna z mlekiem, bez cukru. Herbata  z cytryną. Nie przepadam za owocowymi, choć zdarza mi się też takie wypić. Lubię od czasu do czasu zaparzyć sobie miętę. 

10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..
Lubię Michałki, czekoladę z orzechami i nadziewane (byle nie truskawkowe). Chętnie zjadam też batoniki typu Mars, Bounty czy Prince Polo. Nie lubię żelków i landrynek. 

11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
Książki lubię czytać zimową porą. Najchętniej, żeby były lekkie i o miłości. Lubię czytać N. Sparksa, K.Michalak. 

12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?
Wydaje mi się, że kosmetyki to raczej indywidualny prezent i można nie wpaść w gusta osoby obdarowywanej z kolorem czy zapachem. Lubię się pomalować, ale na przykład szminek czy błyszczyków nie używam wogóle. Perfumy i dezodoranty wybieram kwiatowe. Nie cierpię balsamów, olejków i masła do ciała. Paznokcie maluję od święta i do sandałów. I uwielbiam zapachowe mydełka!

13. Chciałam jeszcze dodać....
Mam dwie córeczki. Ze starszą zawsze otwieram paczuszki i zawsze może coś zgarnąc dla siebie ;-)


2 komentarze:

  1. Super:-) Dziękuję i przesyłam buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszę tutaj, bo na wyjeździe nie mam laptopa, wiec i adresów. Uwielbiam wymiankowe niespodzianki. Odezwę się po powrocie. Pozdrawiam, kgosia

    OdpowiedzUsuń