czwartek, 9 lipca 2015

Kolczykowa zabawa

Podglądam bloga Majaleny od jakiegoś czasu. Zaproponowała ona nową , wydaje mi się, że typowo wakacyjną zabawę.


Dziś już 4 dzień zabawy, ja dopiero zaczynam, ale mam nadzieję, że kilkanaście par kolczyków się u mnie znajdzie, żebym mogła dziewczynom pokazać. 
Dziś kolczyki, które kupiłam jakieś pół roku temu z Avonu. Uwielbiam je, bo świecą się jak psu j..a (jak to szumnie określiła Majalena). 



Mam nadzieję, że mimo wakacyjnej pory dołączy kilka dziewczyn do zabawy. Na razie frekwencja niska, z tego co się orientuję tylko Majalena i Hubka38 biorą udział. To nic Was nie kosztuje, a zrobić sobie selfie Iphonem to w dzisiejszych czasach 2 minuty!




3 komentarze:

  1. :) Super, kochana, bardzo ładne. Chyba każda z nas lubi takie świecące biżutki ;)
    Dziekuje za zachętę dla innych. Mam nadzieje że na tym nie zaprzestaniesz.
    A tak wogole to miło Ci zobaczyć. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł bardzo mi się spodobał, ale ja niestety kolczyków nie zmieniam... Mam małe kółeczka i tak chodzę w nich od niepamiętnych czasów ;) Z resztą mam ich więcej niż dwa, więc trochę roboty z zakładaniem by było ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygladają- zwłaszcza z tym drugim malutkim! Ekstra! buziak!

    OdpowiedzUsuń