niedziela, 7 czerwca 2015

Polowanie na Perpetuę (2)

Książka, którą przeczytałam na początku tego roku to

zdj. pochodzi ze strony empik.com

Zapraszam na recenzję

To książka, która od pierwszego zdania zaczęła mnie bawić. To powieść obyczajowa i kryminał jednocześnie.  A wszystko zaczyna się od jednej prezerwatywy, którą Dorota znajduje w samochodzie swojego (nie)kochającego męża. Postanawia ratować swój związek za pomocą pasa do pończoch i szpilek. Do tego jej brat, który jest księdzem prosi ją o przysługę. Tytułowa Perpetua, kolumbijska zakonnica o iście anielskiej urodzie komplikuje wszystko...


3 komentarze:

  1. Zaintrygowałaś mnie :) Lubię takie kryminały z humorem :) Aż spytam w mojej bibliotece czy mają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za polecenie książki , będę miała ją na uwadze. Dziękuję że zaglądasz do mnie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie to brzmi! Chyba sobie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń