wtorek, 30 czerwca 2015

Blogowy Ślub Agnieszki

Jak już wiele z Was wie, moja przyjaciółka Agnieszka brała w sobotę ślub. Zorganizowała na swoim blogu ślubne candy, w którym do zgarnięcia były fantastyczne nagrody. Ja mimo, że nie brałam udziału w rozdawajce musiałam coś jej podarować od siebie.

ZAPRASZAM!

Nie byłabym sobą, gdybym nie przygotowała dla niej prezentu. Już samo to, że nie dane mi było zostać świadkową i uczestniczyć w tej pięknej uroczystości sprawiło,że w moim serduszku powstała mała zadra. No, ale Aga obiecała, że ślub w Polsce też będzie, tylko tym razem kościelny. Także trzymam ją za słowo. Do Agnieszki poleciało ode mnie kilka prezentów. Nie będę rozpisywać się dokładnie co jej wysyłałam, bo były tam też rzeczy sklepowe ;-)Tutaj pokażę te "hendmejdowe". Nie mogło zabraknąć też drobiazgu dla synka Agi i Waszych kartek z życzeniami ślubnymi dla niej i jej już męża. 
Ode mnie poleciał taki komplecik:
 







Kartka nietypowa, bo utrzymana w czerni ;-) Ale Aga, kiedyś mówiła, że nie może się doczekać mojej kartki także postanowiłam ją totalnie zaskoczyć. No i Para Młoda jak ta lala. ;-) Na szczęście prezent się spodobał nie tylko Parze Młodej, ale także Oliverowi także mogę odetchnąć z ulgą i zacząć znów działać coś nowego. Pozdrawiam serdecznie i życzę szczęścia w losowaniu prezentu u Agnieszki.
A wy jakim niebanalnym prezentem ślubnym zaskoczyliście lub byliście zaskoczeni?

4 komentarze:

  1. Piękne prezenty :-) Śliczna para :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie tu dotarłam! Przyjaciółka Agi z Otwartej Szuflady! Agnieszka opowiadała mi o Tobie na naszym wymiankowym spotkaniu :) Dotarło do mnie, że Ty to Ty, kiedy w komentarzu u mnie napisałaś że masz filiżankę ode mnie :) Ależ tu u Ciebie super! Komplecik wyszedł Ci rewelacyjnie :) Kartka bardzo oryginalna i elegancka, a misiowa Młoda Para wyszła Ci genialnie! Pozdrawiam serdecznie i idę się rozgościć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne zajączki! Super pomysł i wykonanie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń